-----------------
ENGLISH
-----------------
payment crew REPLY:
Hi,
We have received a letter from you but there was no money enclosed. I do not know
what happened because the enveloppe was unopened. Maybe you forgot to put the
money in. It was sent per express and registered.
Kind regards,
Xoch
my REPLY:
Dear Xoch,
I am *completely* sure that I put the money in the envelope. 100% sure, in fact. The money wasn't visible through the envelope neither, I take precautions on that.
So, here it comes only two possibilities for me:
- One, someone in the Postal Service took my money.
- Two, the money arrived to you but, I don't know how, it "dissapeared".
As you said, the envelope was unopened, sent per express and registered. So, it is *very strange* that someone in the Postal Service took the envelope, opened it, took the money, and closed it again, without letting any signal in the envelope.
So, it let us with the second option.
It was a 50€ bill, please *make completely sure* it didn't fall to the floor, or maybe someone in your office took it as an error, I don't know.
As you can guess, I'm not very happy with this bussiness, neither with your service.
Looking forward to hearing from you,
Olmo Ríos Enriquez
-----------------
ESPAÑOL
-----------------
RESPUESTA del departamento de pagos:
Hola,
Hemos recibido su carta, pero no estaba el dinero dentro. No sabemos que ha pasado porque la carta no había sido abierta. Puede que olvidara meter el dinero dentro. Fue enviada certificada y urgente
saludos,
Xoch
mi RESPUESTA:
Dear Xoch,
Estoy *totalmente* seguro de que puse el dinero dentro de la carta. De hecho, 100% seguro. El dinero no era visible desde el exterior, tome precauciones con eso.
Asi que solo veo dos posibilidades:
- Uno, alguien en la oficina de correos cogió el dinero.
- Dos, el dinero llegó pero, no se como, desapareció.
Como habeis dicho, el sobre no había sido abierto, enviado urgente y certificado. Asi que es *muy extraño* que alguien en la oficina de correos cogiera la carta, la abriera, se llevara el dinero y la cerrara de nuevo sin dejar ninguna señal en el sobre.
Asi que nos deja con la segunda opcion.
Era un billete de 50 euros. Por favor *aseguraos completamente* de que no se cayo al suelo, o alguien de vuestra oficina lo cogió por error, no se.
Como pueden comprobar, no estoy muy contento con esta situación ni con el servicio